Mα είναι  καιρόs για δίαιτα ;

Mα είναι καιρόs για δίαιτα ;

πρέπει να  κάνουμε τις ημέρες  των οικογενιακων τραπεζιών εν μέσω καραντίνας ώστε να απολαύσουμε το φαγητό χωρίς  αυτό να μας προσθέσει κιλά και ενοχές.

Οι μέρες που πλησιάζουν γεμίζουν με άγχος πολλούς ανθρώπους σε σχέση με τα κιλά τους. Απολαύστε  τα οικογενειακά σας τραπέζια ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές .θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το βάρος σας σταθερό και να έχετε πάντοτε τον έλεγχο στη διατροφή σας. Να θυμάστε πάντα ότι, σημασία δεν έχει το βάρος σας αλλά ο τρόπος που τρέφεστε και οι επιλογές που κάνετε καθημερινά. Όλοι δικαιούνται λίγες ημέρες χαλάρωσης  και ξεκούρασης αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι να το κάνετε αυτό και όχι με το να χαλαρώνετε με το φαγητό.

  • Πως να φάμε τα  γλυκά τις επόμενες μέρες
  •  Γενικά προσπαθήστε να φερθείτε έξυπνα με τα γλυκά των Χριστουγέννων. Για παράδειγμα φάτε μετα ή μαζί με το πρωινό σας ένα μελομακάρονο ή κουραμπιέ ή ένα κομμάτι βασιλόπιτα. Με  τον τρόπο αυτό ο οργανισμό σας θα καταναλωσει κατά τη διάρκεια της ημέρας τις  θερμίδες των γλυκών καταναλώνοντας την ενεργεια αυτη χωρις να την αποθηκεύσει. Μία  άλλη λύση είναι αφού πρώτα έχετε φάει ένα φρούτο  μαζί με ένα μικρό σνακ όπως για παράδειγμα μια χουφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς στη συνέχεια είναι να φάτε το γλυκό σας  όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά. Αν θέλετε 2ο γλυκό και τρώτε ξανα φρούτο, έπειτα σνακ και μετα το γλυκό πχ κουραμπιέ

  • Πως  να φάμε στα γιορτινά τραπέζια 

Το μεγάλο άγχος για όλους όσους κάνουν δίαιτα ή προσέχουν την διατροφή τους είναι τα μεγάλα φιλικά ή οικογενειακά γεύματα.  Είναι γεγονός ότι τα γεύματα αποτελούν μία καλή ευκαιρία να μαζευτούν γύρω από ένα τραπέζι φίλοι και συγγενείς και να μοιραστούν μαζί τροφή και συναισθήματα.

  • Ποτέ μην πάτε σε κάποιο γεύμα ή τραπέζι πεινασμένος.  Η πείνα είναι πάντα κακός σύμβουλος,  γιατί οδηγεί στην απώλεια του ελέγχου και καταλήγει σε υπερκατανάλωση φαγητού.  Το γεύμα πρέπει να ξεκινάει 1 ώρα νωρίτερα Μια ώρα πριν από κάποιο γεύμα  να πιείτε να φάτε ένα φρούτο και  ένα  από τα συνηθισμένα σας σνακ.  

  1. H στρατηγική δεν αλλάζει όπου κι αν βρισκόμαστε .  Γεμίζουμε το μισό πιάτο  με λαχανικά ή χορταρικά αποφεύγοντας τις σάλτσες και το άλλο μισό με κρέας ή ψάρι ή κοτόπουλο κτλ.   Στο πλάι μπορούμε να βάλουμε 2 κουταλιές ρύζι ή ζυμαρικό ή γέμιση γαλοπούλας ή 2-3 πατάτες φούρνου.  Ένα μικρό κομμάτι πίτα είναι επιτρεπτό.  περιμένουμε 20 λεπτά για να είμαστε σιγουροι οτι το μηνυμα εχει φτάσει απο το στομάχι στον εγκεφαλο και μπορούμε να επαναλάβουμε το ίδιο για μια  ακόμα φορά αλλά πάλι βάζοντας  στο μισό πιάτο σαλάτα.  

  1. Προσπαθήστε να πιείτε όσο γίνεται λιγότερο αλκοόλ και περισσότερο νερό . Το αλκοόλ, πέρα από το γεγονός ότι έχει μόνο θερμίδες να προσφέρει, μειώνει και τις αντίστασεις σας και μπορεί να σας οδηγήσει σε υπερκατανάλωση φαγητού.  πιειτε όσο περισσότερο νερό μπορείτε κι αυτό θα σασ βοηθήσει να μην καταναλωσετε μεγαλες ποσότητεσ φαγητού αφου θα είστε απασχολημενοι με το νερό.

Προσπαθήστε κατά την διάρκεια του γεύματος να είστε συγκεντρωμένοι στις ποσότητες που τρώτε και στο πόσο καλά μασάτε το φαγητό σας.. μην παρασυρεστε απο τισ συζητησεις στο τραπέζι και τρωτε χωρίς λόγο.

Απολαύστε την κάθε πιρουνιά φαγητού.  Φάτε όσο πιο αργά γίνεται. για κάθε 1 πιρουνια φαγητου  3 πιρουνιες σαλάτας . Αφήστε να μεσολαβήσει λίγος χρόνος μεταξύ της μίας πιρουνιάς και της άλλης. Προσπαθήστε  να βρείτε γεύση σε κάθε μπουκιά που βάζετε στο στόμα. Θα εκπλαγείτε από το πόσο   πιο νόστιμη και απολαυστική γίνετε κάθε τροφή όταν  την ώρα που τη μασάμε αναγνωρίζουμε τα συστατικά από τα οποία προήλθε . Μυρίστε το φαγητό σας πριν ξεκινήσετε,  γιατί βοηθάει στην καλύτερη πέψη.

  1. ολοκληρωστε το γεύμα  σας με ένα γλυκό ή δύο μισά  για περισσότερη ποικιλία. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι κανένας δεν πάχυνε τρώγοντας  μια φορά λίγο παραπάνω σε ένα γεύμα. Τα παραπανίσια κιλά  μαζεύονται  κυρίως από τα συνεχή τσιμπολογήματα των προηγούμενων και επόμενων ημερών και την ακινισία .

μην τα παρατήσετε, το δύσκολο μέρος της υποθεσης  είναι να παλεύετε μόνοι σας με τις τύψεις σας και τα κιλά σας. Το ευκολο είναι να παραμείνετε εδώ μαζί και με την  υποστήριξη μας να κανετε μια  εσωτερική και εξωτερική αλλάγη για ένα καλύτερο αύριο .

Eως την επόμενη φορά , να είστε όλοι καλά ευλογημένοι και προστατευμένοι 

ثرذاششممشا

 

Αφήστε μια απάντηση