Κορωνοϊός: Πώς θα χάσουμε τα κιλά της καραντίνας

Αυτή η περίοδος που διανύουμε, η υποχρεωτική δηλαδή καραντίνα λόγω της πανδημίας COVID-19, είναι γεμάτη αβεβαιότητα και ανασφάλεια. Σίγουρα το πώς θα διατηρήσουμε το βάρος μας και εν τέλει την φυσική μας κατάσταση δεν είναι στις προτεραιότητές μας με όσα διαδραματίζονται. Προέχει η υγεία και η ασφάλειά μας. Μα το να τρώμε υγιεινά και να αθλούμαστε στοιχειωδώς δεν είναι βήματα για τη θωράκιση της υγείας μας;


Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, μόνο τον τελευταίο μήνα οι πωλήσεις σε ποπ κορν αυξήθηκαν κατά 48%, ενώ σε πατατάκια και συναφή η αύξηση ήταν της τάξης του 30% σε σύγκριση με στοιχεία του 2019. Στα supermarket δεν έγινε αισθητή μόνο η έλλειψη απολυμαντικών, αλλά και της μαγιάς, που σημαίνει ότι πίτες, ζυμωτά και γλυκά είχαν την τιμητική τους.

Μένοντας σπίτι, σπάμε την αλυσίδα της μετάδοσης του ιού και προστατεύουμε τον εαυτό μας και την οικογένειά μας, ωστόσο αυτό διαταράσσει την καθημερινή μας ρουτίνα. Τα διαρκή τσιμπολογήματα, το να τρωμε λόγω άγχους , ανησυχίας ακόμα και πλήξης και τα μη προγραμματισμένα γεύματα μέσα στη μέρα εξασφαλίζουν τη λήψη ανθυγιεινού βάρους.

Ναι στο social distancing και στο Μένουμε Σπίτι, όμως οφείλουμε να βρούμε τρόπους να είμαστε δημιουργικοί, παραγωγικοί και σε φόρμα!

Πάρτο αλλιώς!


Είναι προφανές ότι λόγω της κατάστασης τα κιλάκια μας μπορεί να έχουν πάρει την ανιούσα , η λέξη «ζυγαριά» να φαντάζει σαν εφιάλτης. Ίσως κάποιοι να προσπαθήσαμε να μπούμε στο αγαπημένο μας τζιν και να ζοριστήκαμε, ίσως να έχουμε βολευτεί πολύ σε φόρμες και πιτζάμες. Λόγω του εγκλεισμού είναι λογικό να πέσει η διάθεσή μας και να μην ανεβαίνει… το φερμουάρ.


Όμως για πόσο καιρό θα είμαστε κολλημένοι σε αυτή την κατάσταση; Λένε πως χρειάζονται 21 ημέρες για να δημιουργηθεί μία νέα συνήθεια. Αφού λοιπόν μας έγινε δεύτερη φύση το να μένουμε σπίτι, μήπως ήρθε η ώρα να αφιερώσουμε τις επόμενες τρεις βδομάδες σε εμάς τους ίδιους;

Ό,τι και να συμβαίνει στον εξωτερικό περίγυρο θα πρέπει να εκπαιδεύσουμε τον εαυτό μας, έτσι ώστε να μην διαταράζονται οι διατροφικές μας συνήθειες.


Τρεις συμβουλές για να διώξετε τα περιττά νεοαποκτηθέντα κιλά, χωρίς κόπο αλλά με τρόπο!

1. Ζυγιστείτε! Υπό άλλες συνθήκες δεν θα συμβούλευα ποτέ κάποιον να ζυγιστεί, γιατί η διαδικασία της ζύγισης δημιουργεί ψυχαναγκασμούς, αλλά τώρα είναι μια ιδανική περίπτωση για να αντιμετωπίσετε την κατάσταση χωρίς υπεκφυγές! Δείτε τη ζυγαριά σαν μία πολύ ειλικρινή φίλη σας που θέλει το καλό σας. Μη πέσετε ψυχολογικά, είναι μόνο ένας αριθμός.

2. Μείνετε ενυδατωμένοι. Πίνετε αρκετό νερό έτσι ώστε να καταλαγιάσετε την πείνα σας! Μη ξεχνάτε ότι το αίσθημα της πείνας και της δίψας είναι ακριβώς το ίδιο και υπάρχουν πολλές φορές που δεν πεινάμε, αλλά διψάμε. Με αυτόν τον τρόπο η αίσθηση του κορεσμού επιτυγχάνεται πιο εύκολα και ταυτόχρονα δίνεται μία ευκαιρία στο σώμα μας να αποβάλλει το υποδόριο και σπλαχνικό λίπος, το οποίο κρύβεται κυρίως στο συκώτι, πολύ πιο εύκολα και γρήγορα. Προσπαθήστε να πίνετε το λιγότερο 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Είναι ευκαιρία τώρα που είστε σπίτι να κάνετε αποτοξίνωση, πλέον η δικαιολογία «θέλω να πίνω νερό, αλλά δε μπορώ να πηγαίνω συνέχεια στην τουαλέτα» δεν είναι πειστική!

3. Προσπαθήστε να μην μαγειρεύετε πολλά φαγητά και να επιλέγετε τροφές χαμηλού θερμιδικού περιεχομένου. Για παράδειγμα, αντί για ένα μπολ πατατάκια , επιλέξτε μία νόστιμη φρουτοσαλάτα με ένα dressing που θα κάνει τα ένζυμα του οργανισμού ευτυχισμένα και θα πυροδοτήσει σωστά όλες τις λειτουργίες του σώματος. Εάν είστε από τους…δυνατούς παίκτες, μπορείτε να διαλέξετε να φάτε ό,τι θέλετε , αλλά σε πολύ περιορισμένη ποσότητα. Επίσης καλό θα ήταν να μην αγοράζετε πολλά τρόφιμα, ειδικά αυτά που περιέχουν ζάχαρη ή λιπαρά, καθώς και να μην πηγαίνετε ποτέ πεινασμένοι στο supermarket. Μόνο με τη λίστα με τα βασικά προϊόντα που χρειάζεστε.

Tip για πεντανόστιμα σνακ:


Φτιάξτε ένα πεντανόστιμο dressing για σαλάτα
• 100 γραμμάρια μέλι
• Χυμό και ξύσμα από ½ λάιμ
• Χυμό και ξύσμα από ½ πορτοκάλι
• 1 κουταλάκι του γλυκού άρωμα βανίλιας.

Ζυγιστήκατε; Έτοιμοι; Πάμε!
Το’χουμε.

COVID19 - Πώς θα χάσετε τα κιλά της καραντίνας
https://www.dietoverall.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *