2121069427     Χαϊδάρι    

RSS

بسم الله

New year's resolution: Be healthy!

-

2020 λοιπόν και όπως κάθε νέα χρονιά, τώρα είναι η περίοδος που βάζουμε τους στόχος μας για το νέο έτος! Στις περισσότερες λίστες θα βρούμε και το "θα ήθελα να έχω σωστότερη, πιο υγιεινή διατροφή και να χάσω λίγα κιλά". Πριν καταγράψεις τους στόχους σου μην ξεχνάς ότι πρέπει να είναι ρεαλιστικός! Τις περισσότερες φορές ο ενθουσιασμός μας οδηγεί να βάλουμε υπερβολικά φιλόδοξους στόχους και αυτό μας κάνει πιο επιρρεπείς στο να "τα παρατήσουμε". Ας έχουμε επιτεύξιμους στόχους που θα φέρουν έστω και μικρά αποτελέσματα. Η ευεξία, η απώλεια ακόμα και λίγου βάρους αλλά κυρίως το αίσθημα της επιτυχίας, θα είναι η κινητήριος δύναμη για το επόμενο βήμα! Δες μερικά tips που θα σε βοηθήσουν ώστε να μην μείνει στόχος αλλά να γίνει πραγματικότητα:

Διαβάστε Περισσότερα

Τι τρώμε στα οικογενειακά τραπέζια;

-

Η περίοδος των οικογενειακών συγκεντρώσεων έφτασε! Όλοι έχουμε στο μυαλό μας διασκέδαση, ξεκούραση, περισσότερο χρόνο με φίλους και συγγενείς. Οι μέρες αυτές είναι συνυφασμένες για τους περισσότερους και με μεγαλύτερη κατανάλωση φαγητών και γλυκών. Τραπέζια, επισκέψεις σε φίλους και βόλτες με πλήθος λιχουδιών και πειρασμών αυξάνονται και μαζί τους αυξάνεται και το άγχος για το αν θα καταφέρεις να μην βάλεις κιλά. Δες μερικά tips που θα σε βοηθήσουν:

Διαβάστε Περισσότερα

6 λόγοι για να μην ξαναφάτε χοιρινό

-

Προσοχή, προσοχή! Ετοιμάζετε τη λίστα με τα ψώνια σας για το σούπερ μάρκετ και περίοπτη θέση σε αυτή έχουν το μπέικον και το χοιρινό; Σας παραθέτουμε 6 λόγους για τους οποίους καλό θα ήταν να αγοράσετε εναλλακτικά προϊόντα για το ψυγείο σας.

Διαβάστε Περισσότερα

Συναισθηματική Υπερφαγία - Πώς να την καταπολεμήσετε

-

Παλεύετε με συναισθηματική υπερφαγία; Ίσως όλοι το περνάμε αυτό κάποια στιγμή στη ζωή μας. Αρκετός κόσμος στρέφεται στο φαγητό για παρηγοριά ή εκτόνωση σε καιρούς συναισθηματικής ανάγκης και πίεσης και ειδικά σε περιπτώσεις όπου είναι δύσκολο να διαχειριστεί τα συναισθήματά του. Η συναισθηματική υπερφαγία είναι όταν χρησιμοποιεί κάποιος την κατανάλωση φαγητού ώστε να καταπιέσει όλα όσα αισθάνεται. Ίσως νιώθετε άγχος, λύπη, μοναξιά ή ακόμα και πλήξη και χαμηλή αυτοεκτίμηση , βρίσκεστε σε καταστάσεις αυτοκαταστροφής και τελειομανίας ή θελετε να τιμωρήσετε τον εαυτό σας . Όλα τα παραπάνω είναι λόγοι που οδηγούν σε διατροφικές διαταραχές.

Διαβάστε Περισσότερα

Κολατσιό στο σχολείο: Υγιεινό και πεντανόστιμο σε λίγα λεπτά!

-

Το να ετοιμάζετε καθημερινά ταπεράκια με το κολατσιό των παιδιών, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Χρειάζεται χρόνο, φαντασία και προγραμματισμό. Και δυστυχώς, το ότι τα ετοιμάζετε δε σημαίνει ότι θα τα φάνε κιόλας.

Διαβάστε Περισσότερα
< 1 2 >

2020 λοιπόν και όπως κάθε νέα χρονιά, τώρα είναι η περίοδος που βάζουμε τους στόχος μας για το νέο έτος!

Στις περισσότερες λίστες θα βρούμε και το "θα ήθελα να έχω σωστότερη, πιο υγιεινή διατροφή και να χάσω λίγα κιλά".

Πριν καταγράψεις τους στόχους σου μην ξεχνάς ότι πρέπει να είναι ρεαλιστικός!

Τις περισσότερες φορές ο ενθουσιασμός μας οδηγεί να βάλουμε υπερβολικά φιλόδοξους στόχους και αυτό μας κάνει πιο επιρρεπείς στο να "τα παρατήσουμε". Ας έχουμε επιτεύξιμους στόχους που θα φέρουν έστω και μικρά αποτελέσματα. Η ευεξία, η απώλεια ακόμα και λίγου βάρους αλλά κυρίως το αίσθημα της επιτυχίας, θα είναι η κινητήριος δύναμη για το επόμενο  βήμα!

Δες μερικά tips που θα σε βοηθήσουν ώστε να μην μείνει στόχος αλλά να γίνει πραγματικότητα:


1. Βρες χρόνο για το πρωινό!  

Ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά πρωινό όχι μόνο θα σε γεμίσει ενεργεία αλλά θα σε αποτρέψει από τα τσιμπολογήματα  ενώ ταυτόχρονα θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου για απώλεια βάρους.

2. Μείωσε την πρόσληψη ζάχαρης

Προσπάθησε να ελαττώσεις τη ζάχαρη - όσο και αν η αρχή είναι δύσκολη το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει! Δες το δείκτη της ζυγαριάς να κατεβαίνει και την ενέργεια σου και την υγεία σου να εκτοξεύονται!

3. Πιες πιο πολύ νερό!

Κάνε το νερό σου σύμμαχο στην προσπάθεια σου να χάσεις βάρος και να παραμείνεις υγιής. Είναι πολύτιμο για όλα τα ζωτικά σου όργανα και για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου. Μην ξεχνάς ότι πολλές φορές το αίσθημα της πείνας που νιώθεις είναι στην πραγματικότητα δίψα!

4. Σταμάτησε το αλκοόλ

Αντικατέστησε το βλαβερό για την υγεία σου αλκοόλ με χυμούς ή αναψυκτικά χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Σε καμία περίπτωση το αλκοόλ δεν σε βοηθάει πραγματικά να περάσεις καλά αλλά το να μην πιεις αλκοόλ σίγουρα βοηθάει το σώμα σου να παραμείνει υγιές, να μειώσεις τους πονοκεφάλους, να έχεις όμορφο δέρμα και να μην επιβαρυνθείς με επιπλέον θερμίδες

5. Προσπάθησε να τρως λιγότερο απ' έξω

Αν και πολλές φόρες αποτελεί την εύκολη λύση μην ξεχνάς ότι επιλέγοντας έτοιμα γεύματα (ακόμα και προτιμάς υγιεινά πιάτα) ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την ποιότητα των πρώτων υλών και την διαδικασία μαγειρέματος. Επιπλέον οι άπειρες λαχταριστές επιλογές του μενού αυξάνουν την πιθανότητα να παρασυρθείς και να καταναλώσεις πολύ μεγαλύτερες ποσότητες.

6. Μαγείρεψε περισσότερο νόστιμα και υγιεινά

Θα βρεις χιλιάδες συνταγές για να εμπλουτίσεις τις μαγειρικές σου ικανότητες με υγιεινά υλικά, πρωτότυπους συνδυασμούς και απολαυστική γεύση

7. Αύξησε την σωματική άσκηση

Μια πολύ καλή ιδέα είναι να ξεκινήσεις μία νέα δραστηριότητα που θα σε απομακρύνει από την καθιστική ζωή. Ατομικές ή ομαδικές, σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο, ήπιες ή πιο ενεργητικές οι επιλογές είναι τόσες πολλές που σίγουρα θα βρεις μία να ταιριάζει σε εσένα και να ενταχθεί στη ρουτίνα σου.

8. Μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στην  καθημερινότητα σου θα σε βοηθήσουν να επιτύχεις το στόχο σου χωρίς να στερηθείς καθόλου. Για παράδειγμα, προτίμησε:

- χειροποίητες μπάρες δημητριακών αντί αυτές του εμπορίου

- φυσικούς χυμούς  λαχανικών και φρούτων αντί αναψυκτικά

- χειροποίητο ποπ κορν αντί γαριδάκια και πατατάκια

- γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς αντί γλυκά επιδόρπια

- Τσάι ή κακάο αντί ρόφημα σοκολάτας

Ο καθένας ξέρει πως οραματίζεται τον εαυτό του και τα διατροφικά όρια του, αλλά ένας ειδικός μπορεί να βοηθήσει και στην ισορροπία αλλά και στη δέσμευση πίσω από το κάθε στόχο.

Αν θέλετε συμβουλές σχετικά με τη διατροφή και το διαιτολόγιο σας, κλείσετε ραντεβού με τη διαιτολόγο - διατροφολόγο Λένια Φραγκίσκου, καλώντας στο 2121069427 ή 6992360395.